Σάββατο 20 Μαρτίου 2010

Συνέντευξη από μια αισθητικό

Από την Αννίτα Τριχώνα, μαθήτρια του ΤΑΔ Μυτιλήνης
- Καλησπέρα σας. Θα θέλαμε να σας κάναμε κάποιες ερωτήσεις σχετικά με τη δουλειά σας.
Πότε ξενικήσατε αυτή τη δουλειά;
- Από μικρή μου άρεσε να περιποιούμαι τον εαυτό μου και τις φίλες μου. Έτσι, μετά το σχολείο συνέχισα τις σπουδές μου ως αισθητικός. Το επάγγελμα αυτό ανήκει στα παραϊατρικά. Στη σχολή μαθαίνεις πράγματα ιατρικού περιεχομένου.
- Είναι κουραστικό το επάγγελμα σας;
-  Όλα τα επαγγέλματα έχουν τα υπέρ και τα κατά τους. Το δικό μου είναι κουραστικό, αλλά όταν δουλεύω ξεχνάω τα πάντα και την κούραση. Δίνομαι σε αυτό που φτιάχνω εκείνη τη στιγμή και δημιουργώ. Αφήνω τη φαντασία μου ελεύθερη και το αποτέλεσμα με δικαιώνει.
- Αντιμετωπίζετε δυσκολίες στη δουλειά σας;
- Ναι, αντιμετωπίζω δυσκολίες και περισσότερο με τους χαρακτήρες των ανθρώπων,γιατί ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και αναλόγως πρέπει να μιλάς και να συμπεριφέρεσαι στον καθένα.
- Πώς αισθάνεστε όταν βλέπετε το αποτέλεσμα της δουλειάς σας;
- Αισθάνομαι χαρούμενη και υπερήφανη, γιατί βλέπω την ευχαρίστηση στο πρόσωπο της πελάτισσας για το αποτέλεσμα της δουλειάς μου.
- Ποιο όφελος υπάρχει από αυτήν τη δουλειά;
-  Το κέρδος είναι ότι προσφέρεις. Η δουλειά αυτή είναι κοινωνικό λειτούργημα. Αν την κάνεις σωστά και την αγαπάς επίσης έχεις πολλές πιθανότητες να γίνεις γνωστή και να κερδίσεις πολλά χρήματα.
- Η οικονομική κρίση που επικρατεί σήμερα, επηρεάζει τη δουλειά σου;
- Βέβαια, επηρεάζεται, γιατί ο καθένας σκέφτεται να δώσει τόσα λεφτά για την εμφάνισή του. Έτσι ο κόσμος περιοιείται τον εαυτό του λιγότερο από πριν.
- Θα θέλατε να κάνει αυτή τη δουλειά το παιδί σας;
- Βεβαίως, θα ήθελα να συνεχίσει αυτήν τη δουλειά, γιατί δε θα κουραστεί να αποκτήσει πελατεία. Το πελατολόγιο μπορεί να αυξηθεί με τους δικούς του γνωστούς και φίλους.
- Μέχρι πότε έχετε σκοπό να εργάζεστε;
- Αυτό δεν μπορώ να το πω σίγουρα, αλλά όσο περισσότερο μπορώ θα δουλεύω και θα δημιουργώ.
- Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες που μου δώσατε πάρα πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου