Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

Συνέντευξη από τον κο Μίχα Θανάση, δάσκαλο παραδοσιακών χορών

Από τη Μελκιάν Λιάνα μαθήτρια του ΤΑΔ  Μυτιλήνης. 
- Πώς αποφασίσατε να γίνετε δάσκαλος παραδοσιακών χορών;
- Αποφάσισα να ασχοληθώ με τους χορούς γιατί μου αρέσει ο χορός και θέλω να διδάσκω τους μικρότερους ή μεγαλύτερούς μου τα έθιμα και τα ήθη  καθώς και τις παραδόσεις τους τόπου μας.
- Από πότε χορεύεται;
- Χορεύω από επτά χρονών, ενώ έχω αρχίσει να διδάσκω τα τελευταία τρία χρόνια
- Ποια ήταν η άποψη των γονιών σας για αυτή σας την ασχολία;
- Οι γονείς μου πάντα σε ό,τι έκανα ήταν θετικοί και πάντα με εμψύχωναν. Κι αυτό γιατί δεν είχα κανένα πρόβλημα.
- Τι χρειάστηκε να κάνεις για να διδάσκεις; Δηλαδή χρειάστηκε να σπουδάσεις;
- Σπούδασα στη Γυμναστική Ακαδημία Αθηνών και μέσα στη σχολή έπρεπε να επιλέξω ειδικότητα. Έτσι, διάλεξα να ειδικευτώ στο χορό.
- Έχει μεγάλη κούραση η ασχολία σας αυτή;
- Κάθε επάγγελμα έχει κούραση, αλλά αν το κάνεις με μεράκι δε σκέφτεσαι την κούραση.
- Πόσες ώρες την ημέρα χορεύεις ή διδάσκεις;
- Περίπου τέσσερις ώρες την ημέρα.
- Οι μαθητές σας και οι γονείς τους είναι ευχαριστημένοι;
- Θέλω να πιστεύω ότι είναι ευχαριστημένοι, γιατί αν κάποιος δεν είναι δε θα ερχόταν στο μάθημα.
- Τι θα λέγατε σε ένα παιδί που θέλει να ακολουθήσει τα βήματά σας;
- Ότι για να κάνει αυτή τη δουλειά πρέπει να έχει μεγάλη θέληση, επιμονή, υπομονή και αγάπη για τα παιδιά και γι' αυτό που κάνει.
- Ευχαριστώ πάρα πολύ που δεχτήκατε να μου δώσετε αυτή τη συνέντευξη.
- Δική μου ευχαρίστηση ήταν να σας μιλήσω....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου