Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

Συνέντευξη από γυμνασιάρχη

Από το μαθητή Σέρτζιο Ρίρα, του ΤΑΔ  Μυτιλήνης
- Αγαπητή κυρια Χριστίνα χαίρομαι που είστε μαζί μας και μας δίνετε αυτήν τη συνέντευξη. Θα ήθελα να σας κάνω μερικές ερωτήσεις για τη διεύθυντική σας θέση στο σχολείο. Είναι εύκολο να διευθύνετε ένα ολόκληρο σχολείο;
- Το να διευθύνω αυτό το σχολείο είναι πολύ δύκολο. Γιατί υπάρχουν πολλά προβλήματα με τους μαθητές, με τους καθηγητές, με τη διατήρηση της καθαριότητας του σχολείου και άλλα πολλά. Όμως, κάποιος με υπομονή και αγάπη μπορεί να τα βγάλει πέρα.
- Σας έχει εμφανιστεί κάποιο μεγάλο πρόβλημα ως τώρα;
- Όχι, όλα έχουν πάει ομαλά. Κατά τη γνώμη μου  τα προβλήματα σε ένα σχολείο ανιμετωπίζονται χάρη στη συμπεριφορά που κρατάει ο διευθυντής του. Ένας διευθυντής πρέπει να βλέπει με διπλωματικό τρόπο τα προβλήματα ενός σχολείου.
- Σκέφτεστε ν εγκαταλείψετε αυτή τη θέση;
- Αποκλείεται. Αυτή η δουλειά ήταν το μοναδικό πράγμα  που ήθελα στη ζωή μου. Μου αρέσει πάρα πολύ και δε θα τη σταματήσω για κάποον ασήμαντο λόγο, μέχρι που να έρθει η ώρα της σύνταξής μου. Παρόλο που η μητέρα μου δε συμφωνούσε να γίνω καθηγήτρια και έπειτα διευθύντρια σε σχολείο, εγώ είχα αυτό το όνειρο από μικρή.  Σε αυτό με βοήθησαν οι δάσκαλοί μου, στους οποίους οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ.Γενικά ειμαι ευχαριστημένη από την επιλογή μου αυτή. Αγαπώ τα παιδιά και το σχολικό περιβάλλον. Δε με ενδιαφέρει το οικονομικό αλλά να κάνω τη δουλειά μου με ευχαρίστηση.
- Σας ευχαριστώ πάρα πολύ κυρία Χριστίνα για την υπομονή σας και τις ειλικρινείς σας απαντήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου