Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010

Η άποψή μου για τη Δημοκρατία σήμερα


Οι σκέψεις αυτές γράφτηκαν από το Γιώργο Πατσέλλη, μαθητή του Γ6 του 3ου Γυμνασίου - ΤΑΔ Μυτιλήνης, στα πλαίσια του διαγωνισμού για τη "Δημοκρατία" που έγινε στις 24 - 9 - 09 


   Κατά τη γνώμη μου η Δημοκρατία στην Ελλάδα έχει ρίξει πολύ το επίπεδό της. Γίνεται "μπάχαλο"!!! Ο καθένας που εκλέγεται κοιτάει να αρπάξει όσο πιο πολλά μπορεί. Με αυτήν όμως την κατάσταση η Ελλάδα είναι στα πρόθυρα πτώχευσης. Ο κόσμος περναέι δύσκολες μέρες, τα σχολεία είναι ερείπια και τα σκουπίδια μας πνίγουν.
    Κι εγώ το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να κλειστώ στο δωμάτιό μου, να βάλω στη διαπασόν τη μουσική μου και να αναρωτιέμαι για το αύριο.
     Αν αυτό το θεωρείτε Δημοκρατία μάλλον έχετε "πρόβλημα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου